نماینده مردم یزد و صدوق درمراسم روز جهانی کارگردریزد یکی از محور های برنامه پنجم توسعه را بهبود فضای کسب و کار عنوان نمود


یزدفردا:مراسم روز جهانی کارگر با حضور نماینده مردم یزد و صدوق، استاندار یزد و جمع زیادی از خواهران و برادران کارگر در محل خانه کارگریزد برگزار شد.

در این مراسم مهندس اولیاء با برزگداشت ایام فاطمیه و روز جهانی کارگر وجود تفاهم بین کارگران و کارفرمایان در دوران مختلف را ارزشمند توصیف و بر ارج گزاری خدمات شرافتمندانه کارگران تاکید کرد.
نماینده مردم یزد و صدوق با اشاره به ورود کالاهای قاچاق به کشور اظهار داشت امیدورایم باتوجه به تصویب تحقیق و تفحص قاچاق کا لا در مجلس شورای اسلامی جلوی این معضل بزرگ اقتصادی و اجتماعی در کشور گرفته شود و بهای لازم به تولیدات داخلی داده شود .
عضو کمیسیون عمران مجلس رقابت پذیری تولیدات داخلی را شرط ماندگاری و حضور کالای ابرانی در بازار کشور و منطقه دانست و بر کیفیت اجناس و محصولات داخلی و کاهش قیمت تمام شده تاکید کرد.
 وی یکی از محور های برنامه پنجم توسعه را بهبود فضای کسب و کار عنوان نمود و اظهار امیدواری کرد با توجه به جو تفاهم و دلسوزی تشکل های کارگری و کارفرمائی و مدیران استان مشکلات و معضلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان کاهش یابد.

در ادامه جلسه کارگران نمونه استان معرفی و از خدمات آنان توسط استاندار و نماینده مردم یزد تجلیل بعمل آمد.
لازم بذکر است در این جلسه معاون سیاسی امنیتی استانداری ، مدیر خانه صنعت و معدن، مدیر و مسئولان خانه کارگر استان و جمعی از مدیران استان حضور داشتند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا